سبحانی گفت: سایپا قطب والیبال کشور است و با این انصراف از دیدار رده بندی به مسئولان هشدار دادیم.

خلیل سپهر سبحانی مدیر عامل باشگاه سایپای البرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برحسب مصلحت و تکلیف از سوی مدیریت گروه خودروسازی سایپا مورد تأکید قرار گرفت امروز چهارشنبه 23 اسفند در بازی رده بندی سوپرلیگ والیبال شرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تصمیم گیری باشگاه به صورت کلی به والیبال کشور بر می گردد سعی داشتیم انصراف دهیم ولی بازیکنان حرفه ای از اصول شناخته شده تبعیت می کنند به طبع در بازی جوانمردانه و با توان شرکت خواهند کرد.

سبحانی در مورد تأثیرگذاری باشگاه سایپای البرز در والیبال کشور گفت: به طور قطع و حتی ادعا می کنیم که والیبال سایپا در طول این سال های اخیر قطب والیبال بوده است و همیشه دست به سازندگی زده است.

وی ادامه داد: در این سازندگی جنبه های تربیت جسمانی و روحی و اخلاقی است که باید طبق مروت و پهلوانی که سایپا از این اصل طبعیت می کند ولی این مسایل عقلانی در سوپرلیگ والیبال وجود نداشت.

سبحانی تأکید کرد: مسئولان تلاش می کنند ولی باید شجاعت اصلاح و تصمیم گیری داشته باشند چون میادین ورزشی ما روز به روز به ناهنجاری کشیده می شود که اخیراً در کشتی، هندبال، بسکتبال، و والیبال این اتفاقات هشدار دهنده اتفاق می افتد از این رو با این تصمیم انصراف از لیگ والیبال، قصد داشتیم حساسیت های خود را اعلام کردیم.

وی ادامه داد: سال بعد باید تصمیمات از سوی مدیریت خودروسازی سایپا برای حضور در لیگ والیبال گرفته شود که راهنمایی لازم را از مدیریت خواهیم گرفت.

سبحانی در پایان خاطرنشان کرد: براساس قابلیت های سایپا که مهارت های جسمانی و اصول ارزش انسانی است وظیفه خود را در حوزه ورزش نشان می دهیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار