دبیر کل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان گفت: امروز تشکل های دانش آموزی نقش قابل توجهی در فعالیت های تربیتی و فوق برنامه دانش آموزان بر عهده گرفته اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: حامد علامتی اظهار داشت: با توجه به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در بین نهادهای مختلف جامعه می توان اذعان کرد: مهم ترین نهاد تاثیر گذار در تربیت تامین نیروی انسانی می باشد.

علامتی یک از اهداف آموزش و پرورش را تربیت اجتماعی دانش آموزان دانست و افزود: معلم به عنوان مدرس و مربی می تواند نقش حساس و کلیدی در این رابطه داشته باشد تا نیروی انسانی کارآمد و خلاق برای جامعه تربیت نماید.

وی با بیان این که امروزه تشکل های دانش آموزی نقش قابل توجهی در فعالیت های تربیتی در فعالیت های تربیتی و فوق برنامه دانش آموزان بر عهده گرفته اند ادامه داد: نوجوانان و جوانان باید با پذیرفتن نقش اجتماعی در یک تشکل دانش آموزی خاصی به آن سطح از مهارت ها دست یابد که بتواند به سازگاری با محیط اجتماعی گروه ها و افراد پیرامون خود نزدیک گردد.

وی گفت: هم اکنون برنامه های همکلاسی آسمانی سرگذشت پژوهشی شهری دانش آموزان و هیات های دانش آموزان در کشور در حال برگزاری است.

علامتی در ادامه به برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب توسط این تشکل دانش آموزی در دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این برنامه محوری با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان ها برای بازخوانی اندیشه ها امام خمینی (ره) برگزار گردید./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار