کادر فنی و بازیکنان تیم پاس با نوشتن نامه‌ای که به امضای تک‌تک اعضای تیم رسیده به دلیل عدم پرداخت حقوق و مطالبات خود اعتصاب کردند و حواشی این تیم را در سال 91 تکمیل کردند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، بعد از تمرین روز گذشته کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان با نوشتن نامه‌ای اعتراض خود را به کادر مدیریتی این باشگاه اعلام کردند و تا زمان پرداخت مطالبات خود بر سر تمرینات این تیم حاضر نخواهند شد.

در این نامه که به امضای تک‌تک اعضای تیم فوتبال بزرگسالان پاس همدان رسیده، به دلیل عدم تحقق قول‌های کادر مدیریتی باشگاه مبنی بر پرداخت حقوق، حق‌الزحمه و مبالغ قرارداد‌های خود در طول فصل از حضور در تمرینات تیم برای سه هفته باقی مانده رقابت‌های لیگ دسته اول کشور خودداری خواهند کرد و دست به اعتصاب زدند.

طبق برنامه تمرینی اعلام شده از سوی کادر فنی قرار بود که بازیکنان این تیم تا روز 27 اسفندماه در تمرینات حضور داشته باشند و تا روز چهارم فروردین در تعطیلات باشند.

همچنین قرار بر این بود که برای بازی برابر مس رفسنجان از چهارم فروردین تمرینات خود را آغاز کنند که با این اوضاع عملاً مشخص نیست چه آینده‌ای برای تیم پاس همدان متصور شود.

تیم فوتبال پاس همدان تا پایان هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با 38 امتیاز در رده پنجم جدول گروه ب قرار گرفته است و در آخرین دیدار خانگی خود برابر تیم قعرنشین یادآوران شلمچه با نتیجه یک بر صفر پیروز شده بود.

طبق برنامه، روز 10 فروردین‌ماه 91 این تیم باید برابر تیم مس رفسنجان به میدان برود./ج1

برچسب ها: تیم ، اعتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.