معاون سياسي، امنيتي، اجتماعی استانداري خراسان رضوي بر ضرورت اتخاذ تدابير کارآمد براي جلوگيري از خروج دام زنده از استان تاكيد كرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،  علي اصغر رشيد در جلسه كارگروه مقابله با قاچاق دام، اظهار كرد: فرمانداران شهرستان هاي مرزي پيرامون استان بايد تمهيدات لازم جهت ممانعت از خروج دام زنده از خراسان رضوی را بیندیشیند.

 

رييس كارگروه مقابله با قاچاق دام استان خراسان رضوي با اشاره به تاثيرات مستقيم خروج دام زنده بر وضعيت بازار استان، افزود: براي مقابله با این موضوع در استان، همچنین فرمانداران می بایست تمامی مصوبات مبنی بر ممانعت از خروج دام زنده در شرایط فعلی را با جدیت اجرا نموده، موضوع را مورد رصد و نظارت قرار دهند و مراتب را به معاونت سياسي، امنيتي، اجتماعی استانداري گزارش نمایند.

 

وی ادامه داد: در اين راستا از اداره کل دامپزشكي و نيروي انتظامي نیز انتظار مي رود كه با هماهنگي گمرك و هنگ مرزي، اقدام به ايجاد ايستگاه هاي قرنطينه در نقاط ورود دام به استان نمايند.

 

رشید همچنين خواستار پاسخگويي به متقاضيان احداث كشتارگاه صنعتی در شهرستان هايی که ظرفیت واردات دام زنده را دارند، گردید.

 

معاون سياسي، امنيتي، اجتماعی استانداري خراسان رضوي تاكيد كرد: در حوزه فعاليت هاي ميان مدت در جهت افزايش حجم توليدات گوشت و رفع نياز پروتئيني استان، بايد واردات علوفه با ارز مرجع پيگيري شود.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.