آذربایجان غربی رتبه نهم را درزمینه صدور جواز تاسیس واحد های صنعتی دارد

معاون امور صنایع و اقتصادی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با بیان این مطلب گفت: امسال در استان آذربایجان غربی در جهت صدور مجوزهای سرمایه گذاری با گرایش کیفی سازی کارهای خوبی صورت گرفته است.

صادق فرخ زاده با اشاره به اینکه درسال جاری برای 36 واحد با حجم سرمایه گذاری 950 میلیارد تومان و اشتغال زایی برای 6430 نفر جواز تاسیس صادر شده است اظهار داشت: در حال حاضر نیز برای 2088 واحد با سرمایه گذاری 341میلیاردتومان و با توان اشتغال 54هزار نفر در سطح استان جوار تاسیس صادر گردیده است.

وی افزود: در یازده ماه گذشته سال91 در راستای حمایت از واحد های صنعتی استان، مجوز معافیت گمرکی برای وارد کردن ماشین آلات صنعتی به ارزش 44 میلیون یورو برای 115 واحد همچنین 55 مورد مجوز برای ورود مواد اولیه به ارزش 4 میلیون وهفتصد هزار یورو صادر شده است.

فرخ زاده با یادآوری رتبه 11 استان از نظر سرمایه گذاری در بخش صنعت گفت: در حال حاضر 2038 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 3234 میلیارد تومان وایجاد اشتغال برای 60 هزار نفر در سطح استان فعالیت می کنند.

معاون امور صنایع واقتصادی سازمان صنعت،معدن وتجارت خاطرنشان کرد :امسال در کارگاه های آموزشی بهره وری بیش از 1000 نفر از مدیران واحد های صنعتی در زمینه بهره وری انرژی، بهره وری در نیروی کار و سرمایه تحت آموزش نوین قرار گرفته اند که این آموزش ها تا سال 92 ادامه خواهد داشت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.