مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان گفت: هدف کسانی که آرامش جامعه را برهم می‌زنند فتنه‌انگیزی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در جمع بسیجیان دشتستان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد اقتدار بیشتر نظام هستیم.

وی افزود: بیشتر موفقیت‌های نظام اسلامی مرهون بسیج و بسیجیان است و از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد حضور بسیج در تمام عرصه‌ها بودیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: انتخابات خرداد سال آینده از مهمترین رویدادهای کشور است و از هم‌اکنون باید آماده برگزاری این انتخابات باشیم.

هاشمی با بیان اینکه هدف کسانی که آرامش جامعه را برهم بزنند فتنه‌انگیزی است تصریح کرد: جامعه در آستانه انتخابات، احتیاج به آرامش دارد و هدف کسانی که آرامش جامعه را بر هم می‌زنند فتنه‌انگیزی است.

وی یادآور شد: کسانی که تلاش می‌کنند دانسته یا نادانسته فضای جامعه را در آستانه انتخابات امنیتی کنند به نفع دشمن کار کرده و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

این مسئول اضافه کرد: وظیفه ما در برهه کنونی، ایجاد آرامش و امید بخشی به جامعه است و باید تلاش کنیم بیش از پیش در راستای این هدف تلاش کنیم.

هاشمی ابراز داشت: رمز موفقیت نظام اسلامی وحدت و همدلی و حرکت در مسیر ولایت فقیه است و همه باید با تبعیت از ولایت فقیه برای رشد و بالندگی ایران اسلامی گام برداریم.

وی افزود: دشمن با ترفندهای مختلف برای اختلاف‌افکنی در بین مردم و مسئولان تلاش می‌کند و باید هوشیار باشیم و نقشه دشمنان را خنثی کنیم.
برچسب ها: فتنه ، آرامش ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.