کلنگ آغاز ساخت مرکز آموزشی، فرهنگی و رفاهی وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور معاون وزیر دفاع در قم به زمین زده شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، این مرکز در زمینی به وسعت دو هزار و صد متر و در دو مرحله با کاربری های آموزشی / اداری و اقامتی ویژه کارکنان و بازنشستگان وزارت دفاع ساخته می شود .

امیر سرتیپ رفیعی معاون وزیر و رئیس بنیاد تعاون وزارت دفاع در آئین آغاز ساخت این مرکز هدف از احداث آن را تعالی معنوی کارکنان وزارت دفاع بیان کرد و افزود : کلاس های آموزشی و دوره های عقیدتی و بصیرت افزایی این وزارت که با هدف بهره گیری از بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س)، مراجع و علما در قم برگزار می شود تاکنون در ساختمانی استیجاری انجام می شد که با بهره برداری از مرکز الغدیر دوره های آموزشی به این مرکز منتقل می شود.

وی گفت : قرار است کاربری های اداری و آموزشی این مرکز در یک سال آماده بهره برداری شود و در مرحله دوم نیز که دو سال بطول می انجامد کاربری های اقامتی و رفاهی برای استفاده خانواده های کارکنان وزارت دفاع ساخته می شود . وی هزینه خرید زمین و احداث این مرکز را حدود شانزده میلیارد تومان اعلام کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.