سازمان غير دولتي "كودكان را حفظ كنيد" در گزارش اخير خود نسبت به افزايش سربازگيري گروههاي تروريستي سوري از ميان كودكان و نوجوانان آن كشور ابراز نگراني كرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل ازصداي روسيه ، اين سازمان غير دولتي و خيريه كه در انگليس تاسيس شده در گزارش تكان دهنده خود افزوده است كه بسياري از نوجوانان سوري به اجيار توسط تروريست ها به باربري، خبرچيني، نگهباني و حتي شركت در عمليات مسلحانه به كار گرفته مي شوند. اين سازمان در ادامه گزارش خود خاطر نشان ساخته كه هم اكنون دو ميليون كودك سوري نيازمند كمك هستند. در اين گزارش ذكر شده كه "كودكان قربانيان بحران سوريه هستند و با مرگ و آسيب هاي رواني و جساماني مواجه مي شوند، آنها نيازمند كمك هاي بشردوستانه هستند." اين نهاد غير دولتي در ادامه گزارش خود افزوده است "تنها راه جلوگيري از تلفات بيشتر كودكان و نوجوانان سوري پايان منازعه در سوريه است." 
در اين گزارش همچنين اشاره شده كه بسياري از كودكان زير 18 سال سوري توسط تروريست ها به اجبار سلاح در دست مي گيرند. در اين گزارش همچنين اشاره شده كه در برخي از مواقع حتي كودكان 8 سال نيز از سوي تروريست ها جذب شده اند. 






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار