عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی با ساختگي دانستن فيلم ساخته‌ شده عليه جبهه پايداري‌ گفت:‌ جبهه پایداری از دادستانی می‌خواهد که عوامل این فیلم را که تهمت و افترا به جبهه پایداری زده‌اند را تحت تعقیب قرار دهد؛‌ دلیلی بر انتساب حوادث حرم حضرت معصومه به جبهه پایداری نیست.

محمد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره انتشار فیلمی که در آن حوادث 22 بهمن حرم حضرت معصومه(س) را به جبهه پايداري انقلاب اسلامي منتسب مي‌كند، اظهار داشت: کاملا مشخص است که این فیلم طراحی شده از سوی افرادی است که علیه پایداری فعالیت می‌کنند.
 
عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه جلسات مسجد اهل بیت(ع) قم هر ساله با حضور هزاران نفر از مردم این شهر برگزار می‌شود، گفت: برگزاری این جلسات ربطی به جبهه پایداری ندارد.
 
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه اين جلسه ارتباطي با جبهه پايداري ندارد،‌ گفت: در این جلسه حدود 4 تا 5 هزار نفر شرکت‌  کرده‌اند؛ اینکه 10 الی 12 عکس از افرادی که در این مسجد حضور داشته‌اند را با چهره‌هایی که در حرم حضرت معصومه شعار داده بودند، تطبیق دهند، دلیلی بر انتساب حوادث حرم حضرت معصومه به جبهه پایداری نیست.

وي متذكر شد: اين تطبيق عكس را مي‌توان در مورد هر اجتماع گسترده ديگري از جمله 22 بهمن انجام داد، اما اين دليل نمي‌شود كه اتفاقات آن روز را به راهپيمايان 22 بهمن منتسب كرد.
 
سلیمانی با اشاره با اينكه افراد برای حضور در جلسات مذهبی آزاد هستند، گفت: حوادث 22 بهمن حرم حضرت معصومه(س) از سوی دبیر کل، سخنگو و اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری محکوم شد.
 
عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی همچنین عنوان کرد: چند مورد مقایسه‌‌ای که در این فیلم صورت گرفته است،‌ نيز مخدوش بود و حتی ساختگی بودن برخی از بخش‌های آن کاملا مشخص است.  
 
وی در ادامه اعلام کرد: جبهه پایداری از دادستانی می‌خواهد که عوامل این فیلم را که تهمت و افترا به جبهه پایداری زده‌اند را تحت تعقیب قرار دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار