سرمايه پارس آريان 50 درصد افزايش پيدا مي کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ،  مجمع عمومي صاحبان سهام شرکت سرمايه گذاري پارس، آريان با حضور 90 درصد از سهامداران اين شرکت برگزار شد.

در اين مجمع مجيد قاسمي به عنوان رئيس مجمع ، رفعت نژاد و فرخي به عنوان ناظرين و امين تفرشي به عنوان دبير و منشي جلسه تعيين شدند.

در ابتداي مجمع امين تفرشي به ارائه گزارش توجيحي افزايش سرمايه شرکت سرمايه گذاري پارس آريان پرداخت.

وي ضمن اشاره به سرمايه 100 ميلياردتوماني شرکت در سال 84 و افزايش سرمايه شرکت در سال 89 به 828 ميلياردتومان گفت: آخرين افزايش سرمايه شرکت در سال 89 صورت گرفته است و در راستاي برنامه هاي گروه مالي بايد افزايس سرمايه ديگري صورت گيرد. به همين منظور مد نظر است تا سرمايه شرکت به ميزان 50 درصد افزايش پيدا کند.

وي پيشنهاد افزايش سرمايه شرکت را از 828 ميلياردتومان به 12 هزار و 420 ميليارد ريال مطرح کرد که مورد تصويب سهامداران قرار گرفت که اين افزايش سرمايه از محل مطالبات حال شده يا نقدي يا به هر روش ديگري که در قانون تجارت آمده تامين شود. البته در اين مجمع عنوان شد که افزايش سرمايه به ميزان 11 درصد نيز عملياتي شود که اين موضوع نيز مورد توافق سهامداران واقع شد. به اين ترتيب 414 ميلياردتومان افزايش سرمايه شرکت سرمايه گذاري پارس آريان براي مدت سه سال مورد تصويب قرار گرفت.
برچسب ها: سرمایه ، پارس ، تصویب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار