عبداله چمن گلی پس از انتخاب به عنوان مربی ارشد تیم ملی گشتی فرنگی بزرگسالان گفت: برای ادامه روند موفقیت های تیم ملی فرنگی با همه وجود تلاش خواهم کرد.

عبداله چمن گلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به عنوان فردی که سالها چه به عنوان کشتی گیر و چه مربی در کشتی حضور دارم خدمت به این رشته را وظیفه خود می دانم و همواره برای موفقیت آن از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

مربي ارشد تيم ملي کشتي فرنگي ادامه داد: در حال حاضر به عنوان مشاور مالی معاون وزیر ورزش در وزارت ورزش و جوانان مشغول به کار هستم اما وقتی احساس کردم کشتی کشورم به من نیاز دارد بی درنگ همچون یک سرباز آماده ی خدمت شدم .

چمن گلی درباره عدم حضور محمد بنا در تیم ملی فرنگی گفت: به هر حال این تصمیمی است که محمد بنا گرفته اما چیزی باید به آن توجه شود حفظ جایگاه این مربی ارزنده و توانمند است که با تدبیر مدیر تیم های ملی این مهم صورت پذیرفته و هرگاه که بنا برگردد به طور حتم تابع تصمیم و نظر وی خواهیم بودو حتی اگر از من نیز نخواهد استفاده کند باز هم همچون گذشته برای کشتی کشورم آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی جوانان تصریح کرد: کشتی فرنگی ایران در چند سال گذشته موفقیت های چشمگیری داشته که همین توقع و انتظار مردم را نسبت به این رشته بالا برده و در واقع کار را برای ما سخت کرده است.

وی درباره برنامه هایش برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: فعلا قرار است تا پایان خرداد ماه در خدمت تیم ملی باشم و تا آن زمان و برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا برنامه های خود را تهیه و در اختیار مدیر تیم های ملی قرار داده ام اما برنامه اصلی من تا المپیک 2016 تدوین شده که در صورت ادامه همکاری آن را ارائه خواهم کرد.

دارنده 2 مدال طلای آسیا درمورد انتخاب سایر همکارانش گفت: همه مربیانی که مد نظر دارم توانمند و خوب هستند که لیست آنها را در اختیار آقای خادم قرارداده ام اما نفرات منتخب پس از  جلسه ای که روز شنبه هفته آینده با مدیر تیم مهای ملی خواهم داشت معرفی خواهند شد.ضمن آنکه علی اشکانی نیز در کنار این تیم خواهد بود.

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی ایران خاطرنشان کرد:در حال حاضر کشتی فرنگی بیش از هر چیز نیاز به آرامش دارد که امیدوارم تمامی علاقه مندان به ورزش اول کشور شرایطی را فراهم آورند  تا با همدلی بتوانیم موفقیت های گذشته را تکرار کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار