معاون استاندار زنجان از توزیع میوه شب عید که قیمت آن 20 تا 25 درصد پایین‏تر از کف بازار است، خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سعید عباسی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: باید موضوع میوه شب عید به سرعت تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه میوه‏های شب عید با قیمت‏هایی پایین‏تر از کف بازار توزیع می‏شود، خاطرنشان کرد: در این زمینه برنامه‏ریزی‎های لازم در استان زنجان انجام شده است.

*تعدیل قیمت گوشت قرمز در زنجان

معاون برنامه‏ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه در زمینه تعدیل قیمت گوشت قرمز در استان زنجان اقدامات کارشناسی صورت گرفته، مؤثر واقع شده است، تصریح کرد: این موضوع نیاز به پیگیری و نظارت جدی و همیشگی دارد.

وی با تأکید بر اینکه افزایش قیمت گوشت قرمز در استان زنجان کنترل شده است، اضافه کرد: این موضوع بیانگر نیاز بازار به حضور بازرسان ویژه در این زمینه است.

عباسی با بیان اینکه با حضور گسترده و جدی بازرسان ویژه ریسک تخلفات توسط واحدهای صنفی پایین می‏آید، ادامه داد: فضا برای تخلفات نیز در سطح بازار تنگ‏تر می‏شود.

*گران بودن قیمت اتومبیل در استان زنجان

در ادامه این جلسه، فرماندار زنجان از گرانی‏های بیش از حد قیمت اتومبیل در شهر زنجان خبر داد و افزود: گرانی‏ها در حوزه ماشین به صورت میلیونی است و باید در این زمینه اقداماتی صورت گیرد.

برچسب ها: زنجان ، میوه ، گوشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.