مربی مهرام بعد از جلسه کمیته انضباطی باتاکید براینکه حرکتش مقابل داور بازی عکس العمل به یک واکنش بوده گفت: اگر یک درصد بی احترامی، جامعه داوری را در برگرفته از تمام داوران عذر خواهی می کنم.

علی آرزومندی بعد از جلسه کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: درجلسه کمیته انضباطی صحبت های من را شنیده و قرار بر این شد که در مورد موضوع  تصمیم گیری شود. اما در کل این ماجرا براساس یک سوء تفاهم و برخوردی شخصی بوده و گرنه ما در طول 2 بازی مشکلی با داوری نداشتیم .

وی ادامه داد: به نظر من روال داوری در 2 بازی عالی بوده و اعتراضی هم به آن نداشتیم .بعد از اتفاقات پایان بازی هم تنها به دنبال آرام کردن همه بودم و بازیکنان را به رختکن بردیم اما وقتی مهدی کامرانی را برای امضاء اعتراض به بیرون فرستادند من را هم برای پیش نیامدن مشکلی به همراه مهدی فرستادند.

آرزومندی تاکید کرد: من حتی صحبتی با داور در مورد بازی نداشتم و تنها به یک واکنش از سوی وی که اسم آن را سوءتفاهم می گذارم، عکس العمل نشان دادم. حالا اگر یک درصد بی احترامی جامعه داوری را در برگرفته ، از داوران و نوربخش رئیس کمیته داوران عذر خواهی می کنم./مح

برچسب ها: داوری ، ایم ، داوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار