سرهنگ نادري، امروز از دستگيري 2 برادر به اتهام سرقت خودرو در محدوده پاسداران، خبر داد و به تشريح جزييات پرونده آنها پرداخت.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس،سرهنگ علي احمد نادري، سرکلانتر چهارم پليس پيشگيري پايتخت ضمن اشاره به دستگيري 2 برادر به اتهام سرقت خودرو در محدوده پاسداران،گفت:" شب گذشته ماموران گشت کلانتري 102 پاسداران، هنگام گشتزني در خيابان نگارستان چهارم، به يک دستگاه خودروي سواري با دو سرنشين که چندين بار در آن محدوده به طور بي هدف مي چرخيد و پرسه مي زدند مشکوک شده و براي بررسي به آنها دستور توقف دادند. 
سرهنگ نادري بيان داشت:" راننده با تحريک سرنشين همراهش بدون توجه به دستور پليس سعي کرد از محل بگريزد که براي همين با سرعت زياد اقدام به فرار و گذر از خيابان هاي فرعي کردند اما تحت تعقيب پليس قرار گرفته و چند دقيقه بعد در يکي از خيابان هاي فرعي متوقف و بازداشت شدند.
اين مقام انتظامي عنوان داشت:" در استعلام هاي انجام شده از مشخصات و پلاک خودروي مذکور نيز مشخص شد اين خودرو مسروقه است و مدتي پيش از محدوده مذکور به سرقت رفته و در حال حاضر تيم هاي عملياتي اين کلانتري در تعقيب سارق يا سارقان آن هستند. 
وي ادامه داد:" هر دو متهم فراري و خودرويشان به کلانتري منتقل شده و در بازجوي هاي انجام شده خود را 2 برادر به نام هاي "رضا" و "ايمان" معرفي کردند که در بررسي هاي انجام شده مشخص شد هر دو از سارقان سابقه دار اين محدوده مي باشند که مدتي پيش نيز به اتهام سرقت خودرو در بازداشت بوده اند. 
سرکلانتر چهارم پليس پيشگيري پايتخت، تصريح کرد:" خودرو به پارکينگ منتقل شده و اقدامات پليس براي شناسايي مالک آن آغاز شد و در ادامه هر دو متهم در بازجويي هاي انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و اقرار کردند که با همدستي هم اقدام به سرقت خودرو و لوازم داخلي آن مي کنند. 
گفتني است، هر دو متهم براي تحقيقات بيشتر به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند./ف

برچسب ها: برادران ، سارق ، بازداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار