پرونده مردی 35 ساله که متهم است به قتل همسرش، جهت رسیدگی و صدور حکم در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : پرونده مردی 35 ساله به نام عزت که متهم است به قتل همسرش صبح امروز جهت صدور حکم در اختیار قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. رئیس شعبه اتهامات وارده به عزت را برایش تفهیم کرد و  متهم ( عزت ) با رد اتهامات خود ، اظهار داشت: 9سال پیش همسایگان به بنده مراجعه کردند و گفتند که همسرم پس از خروج من از منزل از خانه خارج می شود آخر شب 2 ساعت قبل از بازگشت به خانه به منزل وارد می‌شود.
مدت ها در این رابطه با یکدیگر جر و بحث کردیم تا زمانی که یک روز زمانی که به خانه باز‌گشتیم  پسر‌م گفت مادر چمد‌انش را جمع کرده و رفت.
6ماه به دنبال همسرم گشتم ولی او را پیدا نکردم، آشنایان و خواهر زنم به دیدنم آمدند و طلاق غیابی همسرم را از من گرفتند.
پس از آن به آگاهی مراجعه کردم و آنان را از مفقودی زنم سابقم با خبر کردم وبه دنبال آن با زن دیگری ازدواج کرده و به زندگی خود ادامه دادم .
مدت ها گذشت تا مأموران پلیس اگاهی زنی را که به قتل رسیده بود پیدا کردند و من را به همراه خانواده ام جهت شناسایی جسد به آگاهی فرا خواندند ولی با وجود اینکه ما آن زن را نمی شناختیم باز پرس پروند من را به علت قتل به زندان روانه کرد.
این بگیر و ببند ها ، آزادی‌ها و زندانی‌ها سپری شد تا سال 88 که خواهرم زن سابقم را پیدا کرد و از او فیلم گرفت .
زن سابقم که در آن موقعت ازدواج کرده بود و 2 فرزند داشت ، دلیلی بود بر بی گناهی من و این ماجرا و دلیل و سند و بر بی گناهیم به همراه فیلم ضبط حبس کردیم تا زمان دادگاهی که صبح روز جاری باشد. رئیس شعبه نیز با دیدن فیلم و شهادت اطرافیان به هویت زن سابق متهم که در فیلم است، ختم جلسه دادگاه را اعلام کرد./ف

برچسب ها: اتهامات ، قتل ، متهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار