نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: پیشنهاد وزارت کشور این است که بودجه انتخابات افزايش يابد تا در صورت كشيده شدن انتخابات به دور دوم مشكلي به وجود نيايد.

محمدجواد کولیوند نماینده کرج در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بحث ارسال نامه از کمیسیون شوراها به کمیسیون تلفیق در رابطه با افزایش بودجه انتخابات گفت: این مسئله به این صورت است که هنگام ارائه لایحه بودجه به مجلس برخی از وزارتخانه‌ها پیشنهاداتی را مطرح می‌کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به تخصيص بودجه انتخابات گفت: به عنوان مثال مبنای تعیین بودجه انتخابات بدین گونه است که اگر مبلغ تعیین شده در فرایند انتخابات قرار بگیرد،در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود امکان افزایش بودجه بوجود ندارد.  
 
کولیوند همچنین تصریح کرد: باید به این مسئله توجه شود که تخصیص بودجه با پیش‌بینی اعتبار بودجه،دو موضوع کاملا جداگانه است.
 
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: پیشنهاد وزارت کشور این است که بودجه انتخابات افزايش يابد تا در صورت كشيده شدن انتخابات به دور دوم با مشکل مواجه نشويم.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه تا روز سه‌شنبه کمیسیون‌ها فرصت ارائه پیشنهاد دارند،‌اظهار داشت: پیشنهادات در رابطه با لایحه بودجه تا روز سه‌شنبه در کمیسیون‌ها ارائه و جمع‌بندی شده و در صورت صلاحدید به کمیسیون تلفیق ارجاع داده خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار