رییس پلیس راهور تهران بزرگ از لغو محدودیت ترافیکی در روزهای زوج و فرد تا پایان روز 16 فروردین خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : سردار رحیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر عنوان كرد : طرح ترافیکی و طرح زوج و فرد در ایام عید تا پایان روز شانزدهم اجرا نمی شود كه درهمین راستا تمام دوربین های کنترل محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد غیر فعال خواهدشد و از شنبه 17 فرودین طرح ترافیکی و طرح زوج و فرد اعمال و دوربینها نيز فعال خواهد شد.

* طرح ویژه ترافیکی جمعه آخر سال


وی در ادامه اظهار داشت : ازساعت 5 صبح روز پنج شنبه تا پایان روز جمعه طرح ویژه ترافیکی در محورهای منتهی به بهشت زهرا ، حرم عبدالعظیم ، امامزاده چیذر، امامزاده صالح ، اجرا می شود که در همین راستا با توجه به پنج شنبه آخر سال و زیارت اهل قبور ، طرح ویژه‌ای اجرا خواهد شد که با توجه به ترافیک این محدوده از سه راهی باقر شهر به کهریزک جاده قدیم جنوب به شمال از پنج شنبه مسدود می شود و بار ترافیکی آن به مسیر قمصر منتقل می شود .
سردار رحیمی در ادامه افزود: بهترین راههای دسترسی به قطعات جدید به شرح زیر است :
در ضلع شرقی : از جاده قدیم قم از ضلع غرب از آزاد راه خلیج فارس و در ضلع شمال و مرکز از بزرگراه بهشت زهرا شهید هاشمی و درب شمالی باب الشهدا وارد بهشت زهرا شوند و آن دسته از کسانی که قصد رفتن به قطعات قدیم بهشت زهرا را دارند می توانند ازدور برگردان مقابل درب باب الشهدا طی مسیر کنند.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: درمقابل درب گلدسته واقع در بهشت زهرا انسدادی ایجاد نموده ایم و رانندگان می بایست جهت خارج شدن از دوربرگردان جنوب کهریزک ادامه مسیر دهند
رحيمي ياد اور شد: تردد کلیه کامیون ها و تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است و در صورتي كه تردد و توقف نمایند اعمال قانون خواهند شد و مسیر جایگزین نیز از آزادگان به جنوب و ساوه صورت می گیرد .
وی افزود: به زودی دو مرکز ترخیص وسیله نقلیه به بهره برداری می رسد این در حالی است که 8 واحد ترخیص خودرو و 5 واحد ترخیص موتورسیکلت در شهر تهران وجود دارد.
سردار رحیمی بیان کرد : 10 دوربین کنترل سرعت در تونل نیایش نصب می شود ،در ضمن دوربین‌هایی در تونلهای نیایش ، توحید و رسالت نصب شده و در صورتی که خودروهای سنگین وارد تونل شوند با اعمال قانون مواجه می شوند .
به گفته رییس پلیس راهور تهران بزرگ 60 دوربین کنترل سرعت در بزرگراههای امام رضا ،شهید ستاری، آزادگان ، شهیدخرازی و شهید بابایی نصب شده است.
وی در خاتمه به چهارشنبه آخر سال اشاره کرده و گفت: درصورتی که خودروها نظم ترافیکی را در شب چهارشنبه سوري برهم زنند با اعمال قانون مواجه خواهند شد./ف
برچسب ها: لغو ، ترافیک ، زوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار