شبكه خبري آمريكايي – صهيونيستي "فاكس نيوز" با انتشار گزارشي در مورد تصميم كشورمان به شكايت از عوامل سازنده فيلم ضد ايراني "آرگو" پرداخته و اذعان مي كند كه روند قضايي و قانوني اين كار در حال آغاز است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از فاكس نيوز، اين شبكه خبري آمريكايي در ادامه مي افزايد "دولت ايران براي شكايت از "هاليوود" و "بن افلك" كارگردان فيلم ضد ايراني "آرگو" برنامه ريزي نموده است. جمهوري اسلامي ايران تصميم دارد تا اين شكايت را بدليل ارائه تصوري "غير واقعي" از كشور ايران از سوي عوامل سازنده آن فيلم هاليوودي انجام دهد.

فاکس نيوز افزوده است كه "ایزابل کوتان‌پیر" وكيل فرانسوي به ايران آمده تا چگونگي روند ارائه اين شكايت را مطرح نمايد و در مورد آن با مقامات ايراني مذاكره كند." 

اين شبكه خبري آمريكايي در ادامه مي افزايد "تصميم اخير پس از نشستي كه گروهي از مقامات فرهنگي جمهوري اسلامي برگزار نمودند و در آن اين فيلم را در نمايشي خصوصي تماشا كردند در روز دوشنبه اتخاذ شده است.

موضوع اين فليم در مورد تسخير لانه جاسوسي آمريكا در تهران توسط دانشجويان پيرو خط امام در سال 1979 ميلادي بوده است. بسياري از ايرانيان پس از اعطاي جايزه اسكار به اين فيلم آن را اقدامي "سياسي" از سوي دولت هاليوود دانستند." 




برچسب ها: آرگو ، ایران ، شکایت ، فاکس نیوز ، fox
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار