مدیر عامل سازمان آتش نشانی بجنورد گفت: 80 آتش نشان در این شهر برای امدادرسانی چهارشنبه آخر سال به حال آماده باش در آمدند.

 

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، علی گودرزی بابیان این مطلب افزود: این تعداد آتش‌نشان در قالب 20 گروه چهار نفره فعالیت خواهند کرد.

وی گفت: این تعداد آتش‌نشان از ساعت 17 چهارشنبه آخر سال تا ساعات پایانی شب به انجام مأموریت خواهند پرداخت.

گودرزی در عین حال بر توجه شهروندان به موارد ایمنی برای جلوگیری از خسارات، تصریح کرد: بر همین اساس از شهروندان انتظار می‌رود تا از حمل مواد محترقه و انفجاری، حتی به مقدار کم در لباس و کیف خود پرهیز نمایند و مواد آتش‌زایی مانند فشفشه که سبب آتش‌سوزی می‌شود را به سمت درخت‌ها، منازل و یکدیگر پرتاب نکنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی بجنورد با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی این سازمان برای امدادرسانی تصریح کرد: زمان حضور اکیپ‌های آتش نشانی به محل حوادث کمتر از پنج دقیقه در داخل شهر بوده که این با استانداردها همگام است.

به گفته وی، ایستگاه‌های عملیاتی در سطح شهر در طول 24 ساعت آماده خدمات‌رسانی به شهروندان حادثه دیده هستند.

گودرزی یکی از اقدامات انجام شده توسط این سازمان را ارائه برنامه‌های آموزشی به ویژه در ایام پایانی سال عنوان کرد و افزود: به همین منظور دوره‌های آموزشی در 50 آموزشگاه بجنورد با حضور 10 کارشناس در قالب ارائه تصاویر آموزشی به دانش‌آموزان برپا شده است.

وی همچنین ارائه پیام‌های آموزشی در قالب نصب بیل‌بورد و بنرها در سطح شهر را از دیگر اقدامات انجام شده برای پیشگیری از حوادث در بجنورد توسط این سازمان اعلام کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: آخرین روزهای منتهی به سال جدید برای شهروندان روزهای به دور از حادثه باشد./ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.