مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال از امروز(22 اسفند ماه) در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان در حالی ازامروزآغاز می شود و تا صبح روز 25 اسفند ماه ادامه دارد که کاراته کاهای اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی فردا و طی یک دوره مسابقه انتخابی مشخص خواهند شد.

بر این اساس در بخش کومیته، نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور، نفرات اول و دوم انتخابی بازیهای کشورهای اسلامی و نیز ملی پوشانی که سال گذشته در اردوی تیم ملی بوده اند، امروز تمرین مشترکی را برگزار می کنند و فردا یک دوره مسابقه انتخابی بین منتخبین مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی بازیهای کشورهای اسلامی انجام خواهد شد ودر هر وزن 2 نفر در اردو باقی می مانند این افراد 24 اسفند ماه با ملی پوشان دوره گذشته مسابقه ای را برگزار خواهند کرد تا در نهایت یک نفردر هر وزن به عنوان نفر اصلی برای شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی معرفی شود.

نفرات کاتای انفرادی امروز تمرینات آماده سازی را برگزار می کنند وعصر فردا پس از برگزاری مسابقه انتخابی یک نفر در این بخش برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی گزینش خواهد شد.

نفرات کاتای تیمی هم بعدازظهر روز 23 اسفند وارد اردو خواهند شد و 24 اسفند مسابقه انتخابی خواهند داشت تا در نهایت یک تیم برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی معرفی شود. همچنین صبح روز 25 نیز کاتاروها یک مرحله تمرین خواهند داشت.داوری کاتا به صورت امتیازی خواهد بود.

نفرات دعوت شده به اردوی تیم کاتا در بخش انفرادی عبارتند از: نفرات اول تا سوم قهرمانی کشور، نفرات اول تا چهارم انتخابی بازیهای کشورهای اسلامی و ملی پوشان مسابقات امسال و در کاتای تیمی هم سه تیم اول تا سوم قهرمانی کشور به اضافه سه تیم مسابقات انتخابی کشورهای اسلامی و ترکیب تیم ملی.

همچنین انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در رده سنی امید نیز 24 اسفند ماه برگزار خواهد شد
و بر این اساس کاراته کاهای بخش کاتا و کومیته روز 23 اسفند ماه وارد اردو می شوند و 24 اسفند انتخابی درون اردویی برگزار خواهد شد.

نفرات دعوت شده به این اردو جهت شرکت در انتخابی بدین شرح هستند:

وزن 53-کیلوگرم: سروناز کاظم پور(مازندران)، فرناز تقی پور(کرمان)، بیان اسدی (همدان)
وزن60-کیلوگرم: شیما آل سعدی(فارس)، مهتاب اسماعیلی(گیلان)، معصومه خطیبی(البرز)
وزن 60+کیلوگرم: طراوت خاکسار(تهران)، کوثر حق پرست(تهران)، پریماه مرادی(گیلان)

در کاتای انفرادی نیز زکیه رحمانی(تهران)، هانیه بهلولی(زنجان) و کیانمهر کیانی(کرمان)
برچسب ها: کاراته ، تیم ملی ، بانوان ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار