استاندار چهارمحال و بختیاری، از دهیاران و اعضای شوراهای روستایی خواست برای افزایش مشارکت مردم در حفظ و نگهداری جنگل های استان چهارمحال و بختیاری تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی اصغر عنابستانی، در همایش دهیاران استان چهارمحال و بختیاری گفت: سیاست های موجود برای حفظ جنگل ها و منابع طبیعی صحیح نیست و متولیان باید در راستای واگذاری عرصه های طبیعی برای حفاظت بهتر از جنگل ها به مردم گام بردارد.

وی افزود: در دیگر کشورهای دنیا، مردم حق استفاده ازمنافع جنگل به شرط نگهداری مناسب را دارند این امر باید در کشور ما نیز با بسترسازی برای افزایش مشارکت مردم عملیاتی شود.

عنابستانی، منابع طبیعی را شریان حیاتی کشور دانست و اظهار داشت: 309 هزار هکتار جنگل در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که این شریان حیاتی تنها با مشارکت مردم به صورت بهتر حفظ می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری، در خصوص سفرهای نوروزی نیز گفت: سفرهای نوروزی فرصتی، برای رونق و بهبود وضعیت اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری است و دهیاران و شوراهای روستا باید از این فرصت در راستای جذب بیشتر مسافر استفاده کنند.

وی اظهار داشت: دهیاران، باید شرایط و امکانات لازم را برای شناساندن بهتر پایتخت زیبایی های ایران زمین به گردشگران فراهم کنند./س

برچسب ها: دهیاران ، نگهداری ، جنگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.