مدیر کل جمعیت هلال احمر ایلام، گفت: آمادگی کامل جمعیت هلال احمر استان و خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی و راهیان نور دو محور اصلی فعالیت این دستگاه در ایلام است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران"صادق طیبی"، اظهار کرد: ایجاد پست امدادی ثابت و سیار در محورهای حادثه‌خیز استان با بیش از 972 نفر از امدادگران متخصص در شیف‌های مختلف به صورت سبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی هستند.

وی از راه‌اندازی سامانه امداد 147 در کل استان خبر داد و افزود: این سامانه جهت پاسخگویی به حوادث در کل استان راه‌اندازی شده در این ایام آماده خدمات‌دهی به مسافران نوروزی است.

طیبی با بیان اینکه یک دستگاه بالگرد در این ایام آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی به استان است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این بیش از 50 دستگاه یگان خودرو امدادی شامل 20 دستگاه آمبولانس، 12 خودرو پی کاپ، هشت دستگاه موتورسیکلت مجهز به تجهیزات امدادی آماده خدمات‌رسانی به مهمانان نورزی هستند.

مدیر کل جمعیت حلال احمر استان اسقرار اتوبوس امدادی، بر پایی دو تخته چادر برای خدمات دهی به راهیان نور در شهرستان‌های دهلران و مهران، اسکان راهیان نور، فعال‌سازی کشیک‌های امدادی شبانه‌روزی در مرکز استان، ایجاد پایگاه‌های راهنمایی مسافران، استقرار اکیپ ثابت خدمات‌دهی با تعداد بیش از 350 نفر از جوانان عضو این جمعیت، برپایی 15 خیمه نماز از دیگر برنامه‌های در دست اجرا در این ایام برای رفاه حال مسافران عنوان کرد.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: ایلام ، خدمات ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.