يكي ديگر ازمجموعه داستان‌هاي "حماسه‌ي كرپسلي" با عنوان" قصر مردگان" نوشته‌ي "دارن شان" و به ترجمه‌ي فرزانه كريمي از سوي انتشارات قدياني منتشرشده و دراختيار علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي انتشارات قدياني اين کتاب که سومين جلد از مجموعه داستان‌هاي "حماسه‌‌ي کرپسلي" به شمار مي آيد؛ به تازگي وارد بازار کتاب شده است. کتابي از مجموعه‌اي چهارجلدي که جلد نخست آن سال گذشته و جلد دوم آن هم چندي پيش در اختيارعلاقه‌مندان قرار گرفت.
با توجه به اين که اغلب کتاب‌هاي "دارن اشاگنسي" نويسنده ايرلندي اين کتاب که در دنياي ادبيات داستاني به "دارن شان" معروف شده در قالب ژانر وحشت جاي مي گيرند؛ " قصر مردگان" هم در ژانر وحشت، منتشر شده است.
طبق داستان دو کتاب قبلي اين مجموعه،  در" قصر مردگان " هم شخصيت اصلي داستان همچنان "لارتن کرپسلي" است. در بخشي از اين کتاب آمده: «لارتن در برهوت يخ زده قطب آماده بود تا با آغوش باز به استقبال مرگ رود. خود را مستحق هيچ بخششي‌ نمي‌دانست. کودک را روي تابوت يخي گذاشت و به سوي شکافي رفت که معلوم نبود انتهاي آن کجاست. همه کساني را که دوست‌شان داشت به ياد آورد. شتاب‌زده دعايي خواند و خود را به درون شکاف رها کرد. در آخرين لحظه از کار خود خيلي پشيمان شد؛ اما براي بازگشت به زندگي خيلي دير بود... »
" قصر مردگان" در پنج  فصل و بيست و سه  قسمت نوشته شده که جلد چهارم آن با عنوان" برادر تا پاي مرگ" تا کمتر از دو هفته ديگر منتشر و وارد بازار کتاب کشور خواهد شد. پيش از اين نيز دو جلد نخست اين مجموعه  با عنوان‌هاي" تولد يک قاتل" و" درياي خون" در اختيار علاقه‌مندان قرار گرفته است.
"قصر مردگان"  نوشته" دارن شان" با ترجمه‌ي فرزانه کريمي در 280 صفحه،  در تيراژ 2 هزار و200 نسخه از سوي انتشارات قدياني منتشر شده و با قيمت 9 هزار و500 تومان  در اختيارعلاقه‌مندان به رمان‌هاي نوشته شده در قالب ژانر وحشت جاي گرفته است. علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر از تازه‌هاي نشر اين مؤسسه مي توانند به آدرس اينترنتي  www. Ghadyani.org مراجعه كنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار