معاون اول رئيس‌جمهور علت اصلي تحريم دشمنان را پيشرفتهاي علمي ملت ايران دانست و گفت: علت دشمني قدرت‌هاي بزرگ با ما دستيابي به دانش هسته‌اي نيست چرا که دشمنان به خوبي مي‌دانند ايران اسلامي به هيچ عنوان در صدد ساخت بمب اتمي نيست.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي پيش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در مراسم رونمايي از محصولات دارويي پارک فناوري پرديس گفت: ‌اگرچه تحريم دشمنان، ملت ايران را قدري به سختي انداخته است اما ازسوي ديگر موجب سرعت بخشيدن به توسعه و پيشرفت و حرکت در مسير خودکفايي شده است .

معاون اول رئيس‌جمهور افزود : بايد تلاش دانشمندان و متخصصين کشور را ارج نهيم که هر روز اختراع و فناوري جديدي را عرضه مي‌کنند و به سربلندي ايران اسلامي مي‌انديشند .

رحيمي با اشاره به بازديد خود از نمايشگاه دستاوردهاي پارک فناوري پرديس خاطرنشان کرد: انسان با ديدن اين همه پيشرفت و نوآوري شگفت‌زده مي‌شود و از خوشحالي اشک شوق در چشمانش جاري مي‌شود.

معاون اول رئيس‌جمهور در ادامه علت اصلي تحريم دشمنان را پيشرفتهاي علمي ملت ايران دانست و افزود : علت دشمني قدرتهاي بزرگ با ما دستيابي به دانش هسته‌اي نيست چرا که دشمنان به خوبي مي‌دانند ايران اسلامي به هيچ عنوان در صدد ساخت بمب اتمي نيست.

رحيمي ادامه داد : دشمنان از پيشرفت ، نوآوري و تحول در عرصه علم و دانش توسط دانشمندان ايراني نگران هستند و تلاش مي‌کنند با اعمال تحريم‌ها مانع از دستيابي ما به پيشرفت شوند که تاکنون در رسيدن به اين هدف ناکام مانده‌اند، چرا که تحريم‌ها سرعت رشد علمي ما را افزايش داده و موجب خودکفايي در عرصه‌هاي مختلف شده است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: رحیمی ، دولت ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار