معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین از مصالحه 83 درصدی پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها در قزوین خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مختار کرمی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار و 600 پرونده برای مصالحه و سازش به دوایر مشاوره کلانتری‌ها ارجاع شده که با تلاش کارشناسان این مراکز 83 درصد از این پرونده‌ها منجر به سازش و مصالحه شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت حدود یک هزار مورد خدمات مشاوره‌ای نیز به شهروندان در مراکز مشاوره کلانتری‌ها ارایه شده است.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین بیان کرد: مشکلات خانوادگی، درگیری و نزاع و حقوقی بیشترین موضوعات پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره را تشکیل داده و اقدامات کارشناسان این مرکز با هدف حفظ بقا و استحکام نهاد خانواده صورت گرفته است.

کرمی اضافه کرد: مرکز مشاوره معاونت اجتماعی استان قزوین نیز با ارایه خدمات مشاوره‌ای به یک هزار و 571 نفر مراجعه‌کننده توانسته خدمات مطلوبی در خصوص مشاوره خانوادگی، روان‌شناختی، مددکاری و روان‌سنجی ارایه کند.

این مسئول یادآور شد: مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی همه روزه به صورت تلفنی و حضوری آماده پاسخگویی و ارایه خدمات مشاوره‌ای رایگان به مردم است.
برچسب ها: قزوین ، مصالحه ، ارجاعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.