قیام 15 خرداد سرآغازی برای انقلاب اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  زنجان،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و 15 خرداد گفت:مراسم ویژه سالگرد قیام 15 خرداد به صورت ویژه در استان زنجان برگزار می‏شود.

حسینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از قیام 15 خرداد آغاز شده است، افزود: ستادهای ویژهای برای تبیین این قیام تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه مراسم و برنامه‏ های مختلفی برای پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد در استان زنجان پیش‏ بینی می‏ شود، تصریح کرد: تبیین و ترویج قیام 15 خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز از مهم‌ترین اهداف ستاد بزرگداشت این ایام محسوب می‏شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان توجه دادن افکار عمومی به ظرفیت‏های تاریخی رویداد مهم 15 خرداد را از دیگر اهداف  اين ستاد عنوان و تصريح كرد: توجه به موضوع ارتحال امام خمینی (ره) در کنار پرداختن به قیام 15 خرداد از دیگر رویکردهای ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل و این قیام محسوب می‏شود.

حسینی با بیان اینکه تبیین عمق انقلاب اسلامی و دستاوردهای نهضت 15 خرداد سال 42 یکی ديگر  از اهداف مهم ستاد بزرگداشت این ایام است، خاطر نشان كرد: در این روز 15 هزار نفر از مردم توسط رژیم طاغوت به شهادت رسیدند./س


برچسب ها: قیام ، مبارزات ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.