امام جمعه قم و رئيس ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر گفت: امر به معروف و نهي از منكر صرفا با بخشنامه، احيا نمي‌شود بلكه فرهنگ تذكر لساني بايد با اعتقاد قلبي، ايمان و احساس مسئوليت خود مردم همگاني شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین سيد محمد سعيدي فعاليت‌هاي انجام شده براي احياي امر به معروف و نهي از منكر را رضايت‌بخش دانست و تاكيد كرد: در احياي اين دو فريضه الهي، اعتقاد قلبي و ايمان افراد خيلي مهم است.
وي اظهار كرد: كسي كه با اعتقاد و باور نسبت به احياي اين دو فريضه الهي كه از آنها به عنوان فرائض فراموش شده ياد شده است اهتمام داشته باشد و از صميم دل به وحدانيت خداوند سبحان، نبوت پيامبر اسلام و ولايت اميرالمومنين شهادت دهد تاثيرگذاري رفتار و عملكردش بيشتر خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین سعيدي با ذكر توصيه‌هايي به معاونان و مديران اين ستاد تصريح كرد: احياي امر به معروف و نهي از منكر بايد به صورت شبكه بهم پيوسته از نهادها و مراكز رسمي و غيررسمي باشد تا قدرت نفوذ و تاثيرگذاري داشته باشد.
امام جمعه قم با ابراز خرسندي از فراهم شدن زيرساخت‌ها و بسترهاي احياي اين دو فريضه الهي در قم اظهار كرد: بايد بر روي بعضي معروف‌ها و منكرها كه نقش كليدي در هدايت يا منحرف‌كردن مردم به ويژه جوانان دارند به صورت منسجم و حساب شده كار شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.