معاون مشارکتی مردمی بهزیستی گفت: در مرحله دوم فروش هدایای رئیس‌جمهوری 100 واحد مسکونی تا پایان بهار ویژه مددجویان و معلولان ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،حسین بدخشان در دومین مرحله فروش خیریه هدایای شخصی رئیس‌جمهور به نفع مددجویان سازمان بهزیستی که با حضور خیرین و نیکوکاران در کاخ سعدآباد سالن حافظیه برگزار شد، اظهار داشت: در مرحله اول فروش هدایای رئیس‌جمهور در اسفند سال 90 حدود 22 قلم از هدایا به فروش رسید که در نهایت 430 میلیون تومان از عواید فروش هدایا در بخش مسکن معلولان و مددجویان هزینه شد. 
وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی در سال گذشته و پس از فروش خیریه هدایای رئیس‌جمهور 100 واحد مسکونی احداث و در اختیار جامعه هدف قرار داد. 
بدخشان خاطرنشان کرد: حدود 15 روز پیش فراخوان جدیدی از سوی سازمان بهزیستی کشور برای ثبت‌نام از خیرین و نیکوکاران برای خرید مرحله دوم هدایای رئیس‌جمهور زده شد که در نهایت جمعی از خیرین و نیکوکاران در سایت سازمان ثبت‌نام کردند. 
معاون مشارکتی مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده حدود 80 نفر از خیرین و نیکوکاران در سطح کشور برای خرید هدایای رئیس‌جمهور به نفع مددجویان در مرحله دوم دعوت شدند که در این مرحله حدود 18 قلم از هدایای رئیس‌جمهور به حراج گذاشته شد.
بدخشان خاطرنشان کرد: بنا داریم از عواید فروش هدایای رئیس‌جمهور در مرحله دوم 100 واحد دیگر تا پایان فروردین 92 ساخته و در اختیار مددجویان و معلولان قرار دهیم.
معاون مشارکتی مردمی بهزیستی در خصوص چگونگی کمک بهزیستی به معلولان و مددجویان گفت: برای هر واحد مسکونی حدود 28 تا 30 میلیون تومان در نظر گرفته شده که از این رقم حدود 22 میلیون تسهیلات بانکی، 4 میلیون تومان بلاعوض از سوی بهزیستی و 4 میلیون تومان سهم خیرین و نیکوکاران است./ف
برچسب ها: واحد ، مسکن ، فروش ، هدایا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار