امام جمعه اهر توجه به مسائل دینی و معنوی را باعث پیگیری از جرم در جامعه برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، حجت الاسلام حاجی زاده در همایش علمی کاربردی و منطقه ای مدیریت پیگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی در اهر گفت: ریشه اکثر جرم و جنایت جهل و ناآگاهی و برخی مسائل اجتماعی و عدم رعایت حریم خانواده بشمرد و افزود: باید با فرهنگ سازی مناسب و آشنا کردن اقشار مختلف مردم با برخی از مسائل و مشکلات اجتماعی که زمینه ساز جرم در جامعه هستندبتوانیم از وقوع جرم پیشگیری نماییم.

وی، تلاشهای انجام شده توسط این نهاد قضایی را در تأمین امنیت لازم برای جامعه مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: باید با ساز و کارهای مناسب و همکاری و همراهی ادارات و نهادها و مردم و تشکیلات قضایی را در رسیدن به اهداف خود که همان برقراری نظم و انضباط در جامعه و آرامش و امنیت است یاری نماییم.

حاجی زاده تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه فرهنگی و اجتماعی و قضایی را با شرکت کارشناسان، صاحب نظران و اساتید دانشگاهی را برای ارائه راهکار مناسب در پیشگیری از وقوع جرم مهم ارزیابی کرد و خواستار مشارکت ادارات در کمک به تحقق این امر شد.

وی، افزود: این همایش علمی و کاربردی فرصتی مناسب برای تبیین راهکارها و لحاظ آن در فعالیت های این نهاد می تواند موثر واقع شود که امید است با تداوم اینگونه همایش ها بتوانیم ایده ها و نظرات کارشناسی شده را دراین حوزه عملیاتی نماییم/س

برچسب ها: مسائل ، دینی ، معنوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.