جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه امروز حضور در میدان ولایتمداری و بصیرت؛ هم سنگری با شهداست، گفت: دشمنان امروز تنها راه نابودی انقلاب را جدایی مردم از ولایت می دانند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در یادواره امام زادگان باقریه و شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهیدان رضوی اظهار داشت: دشمنان امروز تنها راه نابودی انقلاب را جدایی مردم از ولایت می دانند، لذا در این راه از تمام امکانات خود استفاده می کند.

وی با اشاره به آیه 20 سوره شوری که می فرماید "مَن کَانَ یُرِیدُ حَرْثَ الْآخِرَةِ نَزِدْ لَهُ فِی حَرْثِهِ وَمَن کَانَ یُرِیدُ حَرْثَ الدُّنْیَا نُؤتِهِ مِنْهَا وَمَا لَهُ فِی الْآخِرَةِ مِن نَّصِیبٍ " و اینکه اسلام طرفدار معنویت منهای دنیا نیست، ادامه داد: طبق این آیه خداوند به افرادی که بنده دنیا شدند، نعمت دنیوی می دهد اما در آخرت از نعمت های خداوندی بی نصیب می مانند.

این مفسر قرآن، با اشاره به گروه دوم و مریدان آخرت افزود: این افراد دنیا را کوچک تر از آن می دانند که بهاء وجودی خود را به متاع دنیا بفروشند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه خداوند بر اساس این آیه به مریدان آخرت نعمت بیشتری می دهد، تصریح کرد: خداوند به این افراد دنیا را همراه با لذتی می کند که این فرد از جان دادن و عبادت در راه خدا آنچنان لذتی می برد که دنیا طلبان، از داشتن آن محروم هستند.

وی با تاکید بر اینکه سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) نیز پرچم دار مریدان آخرت بود، تاکید کرد: امام حسین (ع) برای حفظ اسلام و دین، از جان خود گذشت و شهید شد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا نیز با تاسی از امام حسین (ع) دنیا را به پای آخرت خود قربانی کردند، یادآورشد: شهدا به خاطر حفظ عزت و سربلندی انقلاب اسلامی ایران از جان خود گذشتند.

حجت الاسلام حاجی صادقی، با اشاره به اینکه اصولا هدف از خلقت انسان قرب الهی و حرکت از منزل خاکی به مقصد افلاکی است، ادامه داد: ارزش وجودی هر انسانی به میزان راهپیمایی او در این مسیر است.

وی با بیان اینکه مریدان دنیا در این جاده ساکن هستند اما مریدان آخرت به آخرین و بالاترین مکان می رسند، بیان داشت: انبیاء و رسولان الهی، نماز، روزه و... همه ابزار هایی هستند که در این راه برای رسیدن به مقصد و قرب الهی به انسان کمک می کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا در جاده پر پیچ و خم دنیا به آخرت به مقصد نهایی رسیده اند، تاکید کرد: لذا مراسم بزرگداشت شهدا باید در جهت الگوپذیری و درس گیری از مکتب و سیره آنها باشد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه امروز هم سنگری شهدا حضور در میدان ولایت مداری و بصیرت است، بیان کرد: امروز دشمنان تنها راه نابودی انقلاب را جدایی مردم از ولایت می دانند، لذا در این راه از تمام امکانات استفاده می کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نرم از افرادی که گاها سابقه درخشانی داشتند به عنوان ابزار استفاده می کند، خاطرنشان کرد: امروز همه باید مطیع فرمان مقام معظم رهبری باشیم./س

برچسب ها: حضور ، ولایت ، بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.