آیت‌الله جوادی آملی گفت: خاندان بزرگوار بنابی، مبلغ سخنان اهل‌بیت(ع) هستند و دین را ترویج می‌کنند و با دادن شهید، به این نظام والای الهی خدمت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، وی در پیامی تصویری به نخستین همایش علمای بلاد "پاسداشت خدمات و مجاهدت های تبلیغی حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جواد باقری بنابی" که در قم برگزار شد: وجود مبارک ولی عصر(عج) لقب پر افتخاری به نام «بقیه الله» دارند، این لقب در ابتدا مخصوص انبیای الهی و معصومان است و بالعرض بهره مبلغان و نائبان و کسانی است که در راه احیای معارف اسلامی تلاش می‌کنند.

مفسر برجسته قرآن کریم با اظهار حق‌شناسی نسبت به فضلا و علمای تبریز، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی احیای آثار الهی است، زیرا آقا شیخ جواد بنابی از «أولوا بقِیّة» محسوب می‌شود و خاندان ایشان مشمول عنایت ولی‌عصر(عج) خواهد بود.

وی با اشاره به ارزش مداد علما، افزود: اگر مرکب عالمان را با خون شهیدان بسنجند، مرکب وزین‌تر است، این خاندان بزرگوار بنابی مبلغ سخنان اهل‌بیت(ع) هستند و با جوهر و مداد عالمان دین را ترویج می‌کنند و با دادن شهید به این نظام والای الهی خدمت کرده‌اند.

آیت‌الله جوادی آملی با قدردانی از برگزارکنندگان همایش تجلیل از خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین بنابی، اظهار داشت: خدای سبحان، تبریز را معدن عالمان دینی و فقهی و بارگاه علمی شخصیت‌های والا قرارداده و می‌دهد و امیدواریم این فیض همچنان مستدام باشد./س

برچسب ها: قم ، تجلیل ، آیت الله ، جوادی ، بنابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.