رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن از ارتقاي جايگاه اين دانشگاه از درجه بسيار بزرگ به (جامع) خبر داد و گفت: این واحد به جمع معدود دانشگاه های جامع کشور پیوست.

دكتر علی رضا ايرانبخش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با ياري خداوند متعال و تلاش و كوشش مستمر حوزه هاي مختلف طي 30 سال، دانشگاه واحد رودهن از درجه بسيار بزرگ به جامع ارتقاء يافت.

رئيس واحد جامع رودهن در ادامه افزود:‌ واحد رودهن در سال 1362 تاسيس شد و با كسب افتخارات متعدد علمي، پژوهشي، فرهنگي و ورزشي و همچنين توسعه فضاي فيزيكي، 403 عضو هيات علمي تمام وقت و 110 رشته در مقاطع مختلف دكتري، كارشناسي ارشد، كارشناسي و كارداني به قطب روان شناسي، علوم اجتماعي و علوم تربيتي در دانشگاه آزاد اسلامي تبديل شده است .

وی ادامه داد: البته ساير رشته هاي واحد رودهن نيز از درجات بالاي علمي برخوردار است و با افتخار به فعاليت خود ادامه مي دهد.

دكتر ايرانبخش همچنین از افزایش احتمالی رشته های تحصیلی این دانشگاه جامع به 200 رشته خبرداد و ابراز اميدواري كرد: در آينده شاهد پيشرفت روزافزون واحد رودهن و تحقق اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و دانشگاه آزاد اسلامي باشيم.

شایان ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه های کشور از لحاظ عمرانی و علمی کشور است که بیش از 20 هزار دانشجو دارد./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.