جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد ورود سلاح به نوار غزه جرم نیست و هیچ طرفی در جهان نمی تواند مانع از ورود سلاح به این منطقه شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری آلمان ؛ سامی ابوزهری سخنگوی این جنبش در گفتگو با روزنامه الوطن چاپ مصر که امروز در پایگاه اینترنتی این روزنامه منتشر شد، گفت ورود سلاح به نوار غزه جرم نیست و این سلاح ها بر اساس جهاد ملت فلسطین علیه اشغالگران وارد نوار غزه می شود.

وی افزود هیچ طرفی در جهان نمی تواند مانع از ورود سلاح به نوار غزه شود و این باید کاملا روشن باشد .ابوزهری گفت : ما سلاح وارد می کنیم و سلاح می سازیم و اگر غزه سقوط کند قاهره سقوط خواهد کرد زیرا ثبات غزه با امنیت ملی مصر مرتبط است .

ابوزهری در پاسخ به این سوال که آیا قاچاق سلاح به نوار غزه از خاک مصر خطری برای امنیت ملی مصر محسوب می شود یا خیر، خاطر نشان کرد : ورود سلاح را انکار نمی کنیم ما به دنبال دستیبابی به سلاح هستیم و برای وارد کردن آن از هر مکانی به نوار غزه تلاش می کنیم و این برای سازمان های عربی ننگ آور است که تنها نظاره گر محاصره و بمباران نوار غزه باشند .


                             آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.    
برچسب ها: حماس ، سلاح ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار