منطقه 11 موفق به کسب رتبه دوم خدمات پرتال در بین مناطق 22 گانه شهرداری تهران شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران معاون برنامه ریزی و توسعه شهری از کسب رتبه دوم خدمات پرتال شهرداری منطقه 11 در بین مناطق 22 گانه شهرداری تهران خبرداد.
علی عمرانی با بیان اینکه با توجه به ملاک ها و استانداردهای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در شاخص های خدمات(ارائه خدمات الکترونیکی،درگاه و خدمات وب) پرتال منطقه 11 از نظر خدمات جامع تر و به روزتر و پویاتر بوده و حوزه های مختلف را شهرداری را در یک قالب مشخص به صورت دسته بندی شده تحت پوش قرار داده است.
همچنین معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 از توزیع بیش از 70 هزار نهال بین شهروندان منطقه 11 خبر داد.
کرم کریمی گفت: افزایش سرانه فضای سبز در محدوده های مرکزی شهر جزء اولویت های معاونت امور شهری فضای سبز است.
وی خاطر نشان کرد: با اقدامات و برنامه های مختلف مربوط به حوزه فضای سبز در سطح منطقه و همکاری شهروندان و توجه به اخلاق زیست محیطی و فرهنگ حفاظت از محیط زیست شهری می توان به شرایط مطلوب دست یافت.
کرم کریمی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 با اشاره به انجام ممیزی داخلی که هفته گذشته به منظور آمادگی برای انجام ممیزی خارجی انجام شده گفت: ممیزی داخلی توسط تیم های پنج گانه در سطح منطقه، نواحی و کارگاه های پیمانکاری انجام و میزان داخلی با در نظر گرفتن شواهد و شاهدات به تعیین میزان مطابقت وضعیت موجود با معیارهای استاندارد از پیش تعیین شده پرداختند.
وی افزود: در ممیزی خارجی که هم اکنون توسط ممیزی خارجی شرکت بین المللی SGS در حال انجام است میزان مطابقت شرایط موجود با استاندارها و ضوابط زیستن محیطی،تدابیر، سیاست های و اقدامات اجرایی صورت گرفته به منظور حفظ و نگهداری سیستم های 14001 150 و 18001 و OHSAS مورد بررسی قرار می گیرند.
کریمی خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه 11 همگام با سایر مناطق شهرداری تهران بر لزوم حفظ محیط زیست و ارج نهادن با استانداردهای زیست محیطی در استان بهینه سازی سیستم با استفاده صحیح از منابع و جلوگیری از آثار سوء آلودگی های زیست محیطی هر ساله اقدام به تمدید و تجدید گواهینامه های مذکور می نماید./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار