تیم والیبال متین ورامین که برای نخستین بار در مسابقات لیگ برتر شرکت کرده است توانست به مرحله فینال این پیکارها راه پیدا کند.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما در مرحله فینال لیگ برتر کار بسیار سختی را پیش روی داریم، تیم کاله آمل با مجموعه ای از بهترین های کشور مقابل ما صف آرایی خواهد کرد.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: شاید مجموعه متین ورامین برای نخستین بار است که در مسابقات لیگ برتر اقدام به تیم داری کرده است اما افراد فعال در تیم والیبال این باشگاه همگی باتجربه اند و تجربه حضور در فینال در لیگ را در کارنامه خود دارند.

وي یادآور شد: به هیچ عنوان راهیابی به فینال سقف اهداف ما در لیگ نیست و بازیکنان برای قهرمانی هم از انگیزه کافی برخوردارند، ما تا این مرحله از مسابقات با امید پیش رفته ایم از این پس هم برای قهرمانی می جنگیم و عنوان شگفتی ساز لیگ 91 را حفظ خواهیم کرد.

کارخانه گفت:‌ متأسفانه ما در این دیدار حساس از حضور بازیکن پست سرعتی خود (نیکلای نیکولوف) به دلیل مصدومیت از ناحیه پا محروم هستیم و از نیروهای جوان ورامین در پست دفاع وسط استفاده خواهیم کرد.

کارخانه در خصوص تمرین این تیم در سالن 12 هزار نفری آزادی اظهار داشت: با توجه به فضای سالن و ویژگی سخت افزاری 12 هزار نفری مسئولان فدراسیون شرایطی را فراهم کردند که ما از روز گذشته در آزادی تمرینات خود را دنبال می کنیم، البته این امر شامل هر چهار تیم حاضر در فینال و رده بندی است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار