ساکنین شهرک های اطراف تهران از داشتن کد پستی محروم مانده اند چندی پیش اهالی شهرک های غرب استان تهران در تماس های مکرر با باشگاه خبرنگاران از نداشتن کد پستی اظهار نارضایتی کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، ساکنین این مناطق در صحبت های خود متذکر شدند با گذشت بیش از 2 سال از سکونت در این مناطق همچنان از داشتن کد پستی محروم هستند.
بر اساس این گزارش، نداشتن کد پستی اهالی این مناطق را از بسیاری مزایای شهروندی محروم کرده تا جایی که آنها حتی قبض های خود را درب منرل دریافت نمی کنند.
همچنین برای خرید وفروش املاک و برای موفق بودن در این معامله ناچار به خرید کدهای پستی صوری از بنگاههای املاک می شوند تا با پرداخت 50هزار تومان صاحب کد پستی شوند که حقیقی نیست.
برای روشن شدن موضوع سری به اداره پست زدیم و جوادی معاون کد گذاری شرکت پست ضمن رد کردن خبر تمام شدن کد پستی عنوان کرد: اینکه ساکنین این مراکز بعد از گذشت 2 سال بدون کد پستی مانده اند عجیب  به  نظر می رسد.
و نداشتن کد پستی به 2 دلیل می تواند باشد شاید شهرک های جدید الاحداث باشند وهنوز مأمورین برای فهرست برداری مراجعه نکرده و یا شهروندان از کد پستی اطلاعات نداشته که توصیه می شود به مراکز پستی مراجعه و کد پستی را دریافت کنند.
وی ادامه داد: شهرک های جدید الاحداث اطراف تهران فهرست برداری نشده و برنامه ریزی جداگانه در نظر گرفته شده که کد پستی 5 رقم شان اختصاص پیدا کرده است.
جوادی اظهار داشت : تا آخر اردیبهشت ماه فهرست برداری کامل خواهد شد و شهروندان می توانند کدپستی خود را دریافت کنند. /ز
برچسب ها: ساکنان ، شهرک ، کدپستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار