مقامات مسئول در گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو اعلام کردند: تغییر قیمت مصوب محصولات تولیدی ایران خودرو ، معادل این تغییرات در مورد قراردادهای ایجاد شده ( فروش فوری و نقدی ) اعمال و به مشتریان مسترد خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛حسن فروزان مهر مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات خودروسازی سایپاگفت: با تغییر قیمت مصوب محصولات تولیدی این گروه ، معادل این تغییرات در مورد قراردادهای ایجاد شده ( فروش فوری و نقدی ) اعمال و به مشتریان مسترد خواهد شد.   

وی تاکید کرد: مشتریان از این بابت نگرانی نداشته باشند، چراکه در اولین فرصت مابه‌التفاوت به حساب آنان واریز خواهد شد.

در همین حال، عبداله بابایی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو نیز اعلام کرده است: با تغییر قیمت مصوب محصولات تولیدی ایران خودرو ، معادل این تغییرات در مورد قراردادهای ایجاد شده ( فروش فوری و نقدی ) اعمال و به نماینده و مشتریان مسترد خواهد شد.

فروش فوری و پیش فروش قطعی برخی محصولات ایران خودرو و سایپا با قیمت قبلی که 500 هزار تومان تا 4 میلیون تومان از قیمت‌های جدید (دیشب) بیشتر بود، به ترتیب از اواسط و اواخر بهمن ماه آغاز شد./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
صالحی
۱۲:۱۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
تاکنون درخصوص پرداخت مابه التفاوت قیمت خودروها علی الرغم پیگیری های انجام شده توسط مشتریانی که با قیمت های قبلی و بصورت فروش فوری اسفندماه خرید کرده اند و خودرو هم تحویل گرفته اند،اقدامی نشده است و بخش ارتباط با مشتریان شرکت سایپا پاسخگو نمی باشد.
خواهشمند است از مسئولین ذیربط پیگیری نمایید.
با تشکر-صالحی
آخرین اخبار