مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران گفت: از ابتدای اسفند ماه نسبت به تعمیر و بهسازی چراغ های راهنمایی، دوربین های نظارتی اقدام شده است تا همزمان در روزهای پایانی سال دچار مشکل خاصی نشویم.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، حجت الله بهروز با بیان این مطلب اظهار کرد : هر سال برای استقبال از نوروز و آمادگی کامل در روزهای پایانی سال که حجم ترافیک و ترددها در شهر زیاد می شود ، تمام المان ها و تجهیزات ترافیکی شهر مورد بررسی قرار می گیرد تا در صورت نیاز نسبت به نوسازی این تجیهزات اقدام شود.
 
وی افزود : رنگ آمیزی پایه دکل ها ، شتشو و نظافت تجهیزات ترافیکی و رفع خرابی های احتمالی از جمله اقداماتی است که در دست اجراست و در تلاشیم تا اقدامات لازم را برای تسهیل ترددها در شهر صورت دهیم .
 
 بهروز تاکید کرد: از اواخر بهمن مان اکیپ های امدادی ما فعال شده اند تا نسبت به رفع نقایص و مشکلات تجهیزات ترافیکی در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام شود چرا که به طور مثال خراب شدن حتی یک چراغ راهنمایی می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند و سبب ایجاد گره ترافیکی در نقطه ای از شهر شود.
 
 وی با بیان اینکه اکیپ های امدادی در بخش های مختلف برای دوربین ها، فیبر نوری، چراغ هایی و رانندگی و.. در آماده باش کامل قرار  دارند گفت: فقط در بخش چراغ های راهنمایی و رانندگی 27 اکیپ امدادی در آماده باش قرار دارد.
 
وی تصریح کرد: اکیپ های امدادی تا روز 30 اسفند در آماده باش هستند تا وضعیت ترافیک و تردده در شهر  به حالت معمول بازگردد.
 
مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک خاطر نشان کرد: مرکز کنترل ترافیک نیز در این ایام در آماده باش کامل قرار داد و مسئولان این مرکز به صورت شبانه روزی و 3 شیفته ترافیک شهر را تحت نظارت و مدیریت دارند. /ز

برچسب ها: مدیریت ، ترافیک ، دکل ، دوربین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار