معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گفتمان حضرت امام (ره)، گفتمانی بود که برای مسلمین تولید عزت کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

رسول سنایی راد، در جمع فرماندهان، مدیران، مسئولین و پایوران سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، به تشریح گفتمان انقلاب اسلامی و مسایل سیاسی روز پرداخت.

وی افزود: انقلاب اسلامی با گفتمان حضرت امام (ره)، به الگوی بیداری اسلامی و مبارزه با استکبار در منطقه و جهان تبدیل شده است.

سنایی راد، با اشاره به تلاش نظام سلطه و حامیان منطقه ای آن در بحران کشور سوریه و شکست رژیم صهیونیستی در جنگ با نیروهای مقاومت و غزه، شکست گنبد آهنین را با هزینه افزون بر 120 هزار دلار در برابر هر راکت  100 دلاری نیروهای مقاومت یادآور شد و این ایستادگی را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در عرصه سیاسی و پیشبرد روند سازش نیز با شکست مواجه شد.

سنایی راد اظهار داشت: گفتمان حضرت امام (ره)، گفتمانی بود که برای مسلمین تولید عزت کرد و امروز نیز انقلاب اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری با همان گفتمان مسیر خود را ادامه می دهد.

وی، گفتمان اصولگرایی را پژواک گفتمان حضرت امام دانست و افزود: اصل این گفتمان، اصالت دارد و دارای یک سری اصول ثابت و یک سری اصول موضوعه متغیر است.

سنایی راد، با اشاره به صحابی پیامبر در صدر اسلام اظهار داشت: کسانی در صدر اسلام بودند که در تراز اصولگرایی قرار داشتند، اما در زمان هایی دچار انحراف شدند.

این تحلیل گر مسایل سیاسی گفت: سلمان همیشه می گفت"اسلام مرا از بردگی به بندگی خداوند رساند و به برکت اسلام و اهل بیت عزت یافتم"، اما فردی مانند زیبر می گفت "من بودم که شمشیر می کشیدم".

وی، به ریزش ها و رویش ها در مسیر انقلاب اشاره کرد و افزود: ملاک حال فعلی افراد است و معیارهای اصولگرایی عبارتند از، ولایتمداری، اعتقاد به اسلام فقاهتی، اعتقاد به جمهوری اسلامی و گفتمان آن و گردن نهادن به قانون اساسی.

سنایی راد، شرایط انتخابات پیش رو را بسیار حساس دانست و خاطر نشان کرد: راهبرد دشمن این است که از فرصت انتخابات برای اهداف خود استفاده کند و ما باید از الان گوش به زنگ باشیم و بدانیم چه جریاناتی به دنبال فتنه‏انگیزی هستند.

وی، بکارگیری خوب تجربیات گذشته را زمینه ساز مقابله با فتنه های آینده عنوان کرد و ولایتمداری، ارزش گرایی، ایستادگی منطقی و عقلانی در برابر نظام سلطه را از ویژگی ها و معیارهای انتخاب افراد معرفی کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارزش ها را عامل ایستادگی جوانان ما در مقابل دشمن دانست و گفت: ارزش های ما تکرار ارزش‏های عاشورایی است.

سنایی راد، با تشریح رهیافت های اصولگرایی و تبیین جریانات سیاسی فعال در عرصه انتخابات آینده پرداخت و  تاکید کرد: کمک به نظام برای ثبات و آرامش در جامعه و تلاش برای حضور و مشارکت یکپارچه و حداکثری مردم در انتخابات از وظایف دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی می باشد. /س

برچسب ها: گفتمان ، امام ، عزت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.