عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس از بررسي جزئيات لايحه بودجه سه‌دوازدهمي و همچنين تصويب تنخواه پيشنهادي دولت در جلسه امروز(دوشنبه) اين كميسيون خبر داد.

محمدقسيم عثماني نماينده مردم بوكان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح  جلسه  امروز(دوشنبه) ‌كميسيون برنامه و بودجه مجلس گفت: جلسه صبح امروز به بررسي درآمدهاي مالياتي ، گمركي و درآمدهاي مربوط به واگذاري شركتهاي دولتي اختصاص داشت.

وي در ادامه افزود: در بحث درآمدهاي مالياتي، عسكري رئيس سازمان امور مالياتي كشور با حضور در جلسه درخصوص درآمدهاي مالياتي و افزايش درآمدها و همچنين عملكرد 11 ماهه اين سازمان و پيش‌بيني عملكرد ساليانه سازمان امور مالياتي كشور اظهار نظر كرد و نهايتا به تشريح رقم پيشنهادي در لايحه بودجه پرداخت.

عضو كميسيون برنامه و بودجه با بيان اينكه بررسي درآمدهاي مربوط به واردات و عوارض گمركي از ديگر دستور كارهاي جلسه صبح امروز بود، گفت: در اين جلسه معمارنژاد رئيس سازمان گمركات كشور نيز به تشريح عملكرد 11 ماهه اين سازمان پرداخت و نقطه‌نظرات خود را درباره رقم پيشنهادي در بودجه تشريح كرد.

عثماني با بيان اينكه اعضاي كميسيون در اين جلسه درآمدهاي مربوط به واگذاري شركتهاي دولتي را مورد بحث و بررسي قرار دادند، افزود: رقم پيشنهادي براي واگذاري شركتهاي دولتي در سال آينده از نظر اكثر اعضاي كميسيون دست‌نيافتني و غيرقابل تحقق است لذا نظر بر اين شد تا در جلسات بعدي نسبت به تعديل اين رقم اقدام شود.

وي با اشاره به جلسه عصر امروز(دوشنبه) كميسيون متبوع خود نيز گفت: بررسي بودجه استانها و همچنين بررسي لايحه بودجه سه‌دوازدهم در دستور كار جلسه عصر امروز اين كميسيون قرار دارد كه اعضاي كميسيون هم‌اكنون در حال بررسي آنها هستند.

عثماني همچنين در خصوص مصوبه امروز اين كميسيون گفت: بر اساس مصوبه امروز به دولت اجازه داده مي‌شود در سه‌ماهه اول سال 1392 مطابق احكام و جداول بودجه سال 1391 كل كشور و اصلاحات بعدي آن بر مبناي سه‌دوازدهم ارقام مصوب آن با رعايت ساير قوانين و مصوبات عمل كند.

وي در ادامه افزود: بر اساس اين مصوبه ديگر تنخواه خاصي در اختيار دولت قرار نخواهد گرفت و دولت مطابق بودجه سه‌دوازدهم سال 91 مي‌تواند براي سه‌ماهه نحست سال جديد عمل كند.
انتهاي پيام/



برچسب ها: بودجه ، لایحه ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار