سخنگوي کميسيون عمران گفت: در جلسه امروز کميسيون عمران چند راهکار براي پیشنهاد شد یکی اینکه سهم اوراق مشارکت آنها را در سال آینده قوي‌تر کنيم و همچنين با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی برای اتمام پروژه‌هاي فاضلاب پيشنهادات ريالي مطرح شد.

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به جزئیات جلسه امروز (دوشنبه) کمیسیون عمران اشاره کرد و گفت:‌ در جلسه امروز کميسيون، بودجه وزارت نيرو بررسي شد و مسئولاني از اين وزاتخانه در جلسه حضور داشتند.
 
سخنگوي کميسيون عمران ادامه داد: اعتبارات سال گذشته اين دستگاه 5700 ميليارد بوده است که در لايجه بودجه سال 92، اين رقم با 20 درصد کاهش، 4970 ميليارد تومان در نظر گرفته شده است.
 
 وي افزود: وزارت نيرو 2500 میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است که در جلسه امروز چند راهکار براي اين مسئله پیشنهاد شد یکی اینکه سهم اوراق مشارکت آنها را در سال آینده قوي‌تر کنيم و همچنين با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی  برای اتمام پروژه‌هاي فاضلاب پيشنهادات ريالي مطرح شد.
 
لاهوتي در پايان خاطر نشان کرد: همچنين قرار شد در زمينه پرداخت مطالبات مربوط به بدهکاران پيشنهاداتي به کميسيون تلفيق داده شود.
 
انتهای پیام/   
 
 

برچسب ها: وزارت ، نیرو ، بدهی ، کمیسیون ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار