مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: یکی از اهداف طرح مشکوة پرورش فرهنگیان بسیجی خواهر در جهت توسعه امر حجاب و عفاف و نهادینه کردن، ارتقاء و تعمیق این معروف اثرگذار است.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، یاسین اکبا ظهر امروز در حاشیه اجرای این طرح اظهار داشت: از آنجایی که جنگ نرم دشمن بشدت علیه باورها، اعتقادات و اندیشه‌های اصیل اسلامی در جریان است که در این تقابل نابرابر، قشر عظیم فرهنگی به‌عنوان دومین تربیت کنندگان فرزندان این آب و خاک می‌توانند بهتر مروج ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی باشند.

وی تصریح کرد: یکی از اعتقادات کلیدی که ریشه در اصل دین اعم از کتاب الهی و کلام معصومین (ع) دارد، حجاب و عفاف است که حفظ آن در این فرصت بسیار حساس جامعه انقلابی، یک ضرورت انکارناپذیر است بنابراین بهترین راه مقابله با این هجمه عظیم ضدفرهنگی و اعتقادی، ترویج معروفات است که رعایت حجاب و عفاف یکی از آن‌ها است.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج فرهنگیان در راستای اجرای ماموریت محوله و ابلاغی با هم افزایی و همراهی مجموعه آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها با برنامه ریزی و اجرای زمانبندی، طرح مذکور را با جامعه آماری یک‌هزار و 800 نفر در استان آغاز کرد.

اکبا گفت: سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام صادق(ع) با استعانت از درگاه خداوند متعال و با استمداد از یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) و با تاسی از فرامین مقام عظمای ولایت و با همدلی، همراهی فرهنگیان عزیز بسیجی، همت خود را در جهت اعتلای ارزش‌های ناب اسلامی به کار خواهد گرفت.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این طرح مشکوة پرورش فرهنگیان بسیجی خواهر برای حضور تکلیف گرایانه در جهت توسعه امر حجاب و عفاف و نهادینه کردن، ارتقاء و تعمیق این معروف اثرگذار است.

وی در پایان از همفکری و همراهی مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونین ایشان و همچنین مدیریت‌های شهرستان‌ها که زمینه اجرای این طرح عظیم را فراهم آوردند تقدیر و تشکر کرد.
برچسب ها: عفاف ، حجاب ، مشکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.