نماينده مردم بندرعباس قشم ، خمير ، حاجي آباد ، ابوموسي در مجلس شوراي اسلامي ، از مجهز شدن اغلب هنرستان ها به تجهيزات روز آموزشي خبر داد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،به نقل ازاداره كل آموزش و پرورش استان هرمزگان ، جراره صبح امروز در ديداري صميمانه با همكاران اداري آموزش و پرورش ناحيه يك بندرعباس با تاكيد بر ضرورت تلاش در جهت ارتقاي سطح علمي كشور خواستار حمايت و مشاركت ديگر نهادها در فعاليت هاي آموزشي و پرورشي همچنين پشتيباني و ياري بيش از پيش اين نهاد انسان ساز گرديد .
 
نماينده مردم بندرعباس در فرازي از سخنان خود گفت : آموزش و پرورش وظيفه خطير تربيت انسانها را بر عهده دارد و يادگيري و آموزش تكليفي است كه تا پايان عمر بر عهده انسان مي باشد .
 
وي با اشاره به احاديث و روايات پيامبر بزرگ اسلام (ص) و ائمه اطهار در خصوص ضرورت كسب علم و آموزش و تربيت صحيح نسل ها گفت : اولويت علم آموزي در استان از همه امور ارجحيت بيشتري دارد .
 
جراره افزود : امروزه در آموزش و پرورش نيازمند آموزش نيروي انساني مومن ، مكتبي و ولايت مدار هستيم و خوشبختانه امروز اغلب مدارس و هنرستانها به تجهيزات روز آموزشي مجهز مي باشند كه با حمايت هاي بي دريغ دولت خدمت گزار بزودي شاهد كسب افتخارات علمي توسط جوانان عزيز و نخبه كشورمان در جهان باشيم ./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار