روحانیان و طلاب حوزه های علمیه استان چهارمحال و بختیاری، در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان کلاسهای درس خود را تعطیل و تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در این تجمع که در حوزه های علمیه بخش فرخشهر و شهرستان فارسان برگزار شد، روحانیان و طلاب با سردادن شعارهایی نظیر: مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را از این کشتار وحشیانه نشان دادند.
روحانیان و طلاب، پلاکاردی نیز با مضمون ایه 32 سوره مائده مبنی بر اینکه هرکس انسانی را بدون دلیل و جرم بکشد مثل این است که همه مردم را کشته است در دست داشتند.

رئیس حوزه های علمیه استان چهارمحال و بختیاری، در مراسم تجمع طلاب که در حوزه علمیه فرخشهر برگزار شد گفت: امروز شیعیان در جهان در عین مظلومیت در مقابل همه توطئه های صهیونیستی مقاومت می کنند و جهان اسلام را به بیداری و هوشیاری بیشتر در مقابل فتنه ها فرا می خوانند.

حجت الاسلام سید محمد احمدی شیخ شبانی، با تاکید بر ضرورت اتحاد جهان اسلام افزود: باید از هر حرکتی که به وحدت شیعه و سنی اسیب می زند خودداری کرد.

مدیریت، اساتید و طلاب حوزه های علمیه استان چهارمحال و بختیاری، در پایان این مراسم با انتشار بیانیه ای حوادث خونین پاکستان را محکوم کردند. /س

برچسب ها: تجمع ، روحانیان ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.