عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و مجلس گفت:‌ در جلسه امروز(دوشنبه) کمیسیون آموزش مجلس مفاد بودجه‌ای وزارت علوم و تحقیقات و بخش‌های زیرمجموعه آن بررسی شد.

عباس مقتدایی خوراسگانی نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به جزئیات جلسه صبح امروز(دوشنبه) کمیسیون آموزش و تحقیقات اشاره کرد و گفت: در این جلسه مفاد بودجه‌ای وزارت علوم و تحقیقات و بخش‌های زیرمجموعه آن بررسی شد.

 وی ادامه داد: در این جلسه مسئولان مربوطه در معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری نیز حضور داشتند و مستان، معاون وزارت علوم و تحقيقات، توضیحاتی در خصوص مختصات بودجه و موارد مرتبط با آن ارائه کرد. 
 
مقتدایی گفت:‌ همچنین مرادیان رئیس صندوق رفاه دانشجویی توضیحات پیرامون این صندوق ارائه كرد و علاوه بر آن کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گزارش‌های مرتبط با بودجه وزارت علوم،‌تحقیقات و فناوری را ارائه کردند. 
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات تصریح کرد: در این جلسه تعدادی از پیشنهادهای اعضای کمیسیون نیز تحویل هیات رئیسه شد تا مورد بررسی قرار گیرد.
 
گفتني است جلسه نوبت عصر امروز(دوشنبه) کمیسیون آموزش از دقایقی پیش آغاز و در دو نوبت بعد از ظهر و بعد از اذان مغرب مباحث مربوط به بودجه آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی تبادل نظر قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: کمیسیون ، آموزش ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار