در آستانه سال نو و با هدف محرومیت زدایی از خانواده های نیازمند جنوب غرب تهران ، طرح جهادی هبه اجرا می شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17 ، این طرح در قالب همکاری اداره آسیب های اجتماعی  و شهریاران جوان با رویکرد  جهادی برگزار می شود.
 
رئیس اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه در این باره گفت: «طرح هبه طرحی ارزشمند، فرهنگی و معنوی برپایه روحیه نیکوکاری، هم نوع دوستی و پرهیز از اصراف است که با اجرای هدفمند و مناسب آن می توان نیاز بسیاری از خانواده های کم در آمد و قشر محروم را در زمینه دستیابی به اقلام مورد نیاز رفع کرد.»
 
موسوی ادامه داد: «پیش از این اجرای این طرح در منطقه با مشکلاتی مواجه بود که مهمترین آنها بی اطلاعی شهروندان از اجرای طرح و کمبود اطلاعات مجریان طرح از خانواده های متقاضی برای شرکت در این طرح بود. خوشبختانه با تحقیقات منزل به منزل و میدانی شهریاران جوان اسامی و نشانی خانواده هایی که اقلام مازاد و قابل مرمت و استفاده داشتند، ثبت شد و ماموران اجرایی ما با مراجعه به همان نشانی کار خود را به خوبی انجام دادند.»
 
به گفته  موسوی قرار است به زودی در روزهای باقیمانده از سال، پس از تعمیر و مرمت اقلام و دسته بندی آنها، کالاهای مورد نیاز به دست خانواده های نیازمند که توسط شورایاران و مدیریت محله به شهرداری معرفی می شوند، ارائه شود. »/ز
برچسب ها: هبه ، جهادی ، محرومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار