سرکلانتر ششم پلیس پایتخت گفت: مأموران کلانتری بیسیم در پی یک عملیات توانستند از یک کارگاه بسته بندی مواد مخدر بیش از 5 کیلوگرم شیشه کشف و ضبط کنند .

سرهنگ دانشجو ، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت : با توجه به اخبار و اطلاعات واصله مبنی برفعالیت شخصی به نام پژمان 28 ساله در بحث توزیع و تولید مواد مخدر روان گردان از نوع شیشه ، پرونده به صورت تلفنی به نظر دادیار ناظر برضابطین دادسرای ناحیه 14 تهران رسید.
سرکلانتر ششم پلیس پایتخت ، ضمن اشاره به کسب دستور در خصوص ورود به کارگاه مورد نظر و دستگیری متهم اظهار داشت : مأموران کلانتری بیسیم بلافاصله در محل حاظر و نسبت به ورود به کارگاه اقدام کردند که در همان بدو ورود مشاهده گردید مکان محل بسته بندی شیشه است و طبق ظواهر مد‌تهاست در این مکان متهم فعالیت دارد .
این مقام مسؤل انتظامی ادامه داد: در بازرسی از کارگاه مقدار 100 گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط گردید.
وی افزود : در بازرسی دقیق تر مأموران این یگا‌ن به یک عدد گاو صندوق برخورد کردند که متهم در باز کردن آن همکاری نمی ‌کرد. که طی هماهنگی تلفنی با معاون محترم ناحیه 20 پس از اخذ دستور یک نفر قفل ساز جهت باز کردن گاو صندوق به محل احضار شد .
سرهنگ دانشجو ابراز داشت : پس از بازگشایی گاو صندوق در حضور حاضرین حدود 5 کیلو 130گرم شیشه، 70 گرم کر‌اک و مقدار 50 گرم حشیش کشف و ضبط گردید.
سرکلا‌نتر ششم پایتخت در پایان خاطر نشان کرد : متهم به همراه موارد کشف شده به مقر انتقال داده شد و پرونده پس از تنظیم به مقام قضایی ارسال گردید./ز

برچسب ها: سرکلانتر ، متهم ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار