اگر در طول سفر نوروزی قصد اقامت در هتل را دارید توصیه‌های زیر را جدی بگیرید

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛اگر می‌توانید هتل خود را حدود دو سه ماه پیش از سفر رزرو کنید، معمولاً تخفیف خوبی به شما تعلق خواهد گرفت و اگر هم بخواهید آن را کنسل کنید هزینه ناچیزی از پرداخت شما کسر و مابقی به شما بازگردانده می‌شود.


معمولاً این کار ارزشش را دارد. از طرف دیگر هر چه به روز‌های آخر سال نزدیک شوید علاوه بر این که انتخاب‌های​تان محدود می‌شود قیمت نیز بی‌رحمانه بالا می‌رود! اگر شهر مقصد، سرویس مترو یا اتوبوس درون شهری خوبی دارد سعی کنید هتل خود را در نزدیکی ایستگاه بگیرید. حمل و نقل درون شهری خصوصاً در یک شهر غریب می‌تواند معضلی باشد.


فهرست امکانات و شرایط اتاق را حتماً پیش از رزرو، کامل و دقیق مطالعه کنید. شرایط تعریف شده برای فرزند و سن و سالش و وضع تخت برای او، شرایط کنسل کردن رزرواسیون، ساعت Check in به هتل و ساعت Check out از هتل و هر گونه شرط و شروط ریز و درشت که دانستن آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند. 


یکی از مواردی که لازم است بدان دقت کنید آن است که آیا قیمت اعلام شده برای هتل دربرگیرنده مالیات‌ها و هزینه‌های جانبی نیز هست یا خیر. سایت‌ها یا مراکز رزرواسیون گاهی از این امر برای بهتر نشان دادن قیمت‌های خود استفاده می‌کنند اما زمانی که می‌خواهید هتل را رزرو کنید ١٠ تا ٢٠ درصد هزینه اضافه روی صورتحساب خود مشاهده می‌کنید!


نکته دیگری که در مطالعه شرایط اتاق باید بررسی کنید آن است که کدام یک از امکانات هتل برای شما رایگان است و کدام یک مستوجب هزینه. مثلاً در بسیاری از هتل‌ها استفاده از باشگاه ورزشی هتل رایگان است اما در مقابل استفاده از وسایل داخل یخچال خود اتاق هزینه در بر دارد، آن هم بسیار بالاتر از قیمت همان خوردنی یا آشامیدنی اگر آن را از فروشگاه بخرید! 

فهرست این هزینه‌ها معمولاً در پایان مدت اقامت شما و در زمان تسویه حساب و ترک هتل در قالب صورتحساب در اختیار شما قرار می‌گیرد و باید آن را بپردازید.

برچسب ها: هتل ، نوروز ، کنس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار