فرماندار کنگاور گفت: همه ادارات شهرستان برای استقبال از مهمانان نوروزی آمادگی کامل دارند و محدودیتی در زمینه اسکان مسافران نوروزی وجودندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حشمت اله عزیزی از آمادگی کامل این شهرستان برای استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر چهار مدرسه، خانه معلم، کانکس های شهرداری، چادرهای هلال احمر و مهمانسرای ادارات این شهرستان برای اسکانمهمانان نوروزی آماده شده اند.

عزیزی با بیان اینکه کنگاور دارای 116 اثر تاریخی ثبت شده ملی است، «معبد آناهیتا» با دو هزار و 500 سال قدمت، «تپه گودین» با هشت هزار سال قدمت و «پل کوچه» به جا مانده از دوره صفویهرا از جمله این آثار بیان کرد.

او همچنین وجود سه امامزاده در این شهرستان را از جمله جاذبه های مذهبی این شهرستان بیان و به وجود سراب های بی شمار در این شهرستان اشاره و سراب ماران، دهلر و فش را از جمله این سراب ها عنوان کرد.

فرماندارکنگاور، این شهرستان را با دارا بودن جاذبه های گردشگری بسیار، سراب ها و مناظر زیبای طبیعی دارای قابلیت بالای گردشگری عنوان کرد.

عزیزی به بازدید 42 هزار گردشگر در نوروز سال گذشته از جاذبه های گردشگری این شهرستان اشاره و پیش بینی کرد امسال این تعداد به بیش از 50 هزار نفر افزایش یابد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، ادارات ، مهمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.