مهمترين عناوين بين الملل در روزي که گذشت :

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،

شبکه خبري سي ان ان در گزارشي به بهانه دهمين سالگرد جنگ عراق، حمله به اين کشور را بزرگترين اشتباه اطلاعاتي تاريخ آمريکا عنوان کرد.
مصطفي محمد نجار وزير کشور جمهوري اسلامي ايران و دبيرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر, اواخر شامگاه روز يکشنبه در صدر هياتي براي شرکت در نشست سالانه کميسيون مواد مخدر سازمان ملل وارد وين پايتخت اتريش شد.
راديو اوستن نروژ در گزارشي در روز يکشنبه به نقل از يک ديپلمات اروپايي اعلام کرد که مقامات 1+5 در نشست آتي خود با ايران در هفدهم ماه جاري ميلادي لغو جزئي تحريم‌هاي اقتصادي عليه ايران را اعلام خواهند کرد.
آصف علي زرداري رئيس جمهور پاکستان امروز دوشنبه براي شرکت در مراسم آغاز احداث خط لوله گاز پاکستان - ايران به تهران سفر مي کند.
نيروي هوايي ارتش امريكا اظهار داشته كه اطلاعات مربوط به حملات پهپادي انجام شده از سوي نظاميان آن كشور در افغانستان كه به يكي از موضوعات چالش افرين براي آن كشور تبديل شده است را حذف كرده و آنها را منتشر نخواهد كرد.
"امير اورن" در مقاله اي كه در روزنامه "هاارتص" منتشر كرده است اظهار داشته كه نتانياهو هنوز هم جنون پيشين خود را در مورد علاقه به تجاوز احتمالي عليه ايران را حفظ كرده است اما بايستي بداند كه حمله احتمالي نظامي عليه جمهوري اسلامي ايران تبعات سنگيني را برايش در پي خواهد داشت.
تحولات سوريه در نشست امروز وزراي خارجه اتحاديه اروپا در بروکسل بررسي خواهد شد.
 
 
 
 
برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار